DKK 1,00
1 - 2 Hverdage
Hos Cykler.dk har vi en masse forskellige varer på lager. Og det er vi naturligvis glade for! Og alligevel kan det forekomme, at en kunde spøger efter en vare, som vi ikke lige har på lager, eller som måske ikke er tilgængelig på hjemmesiden. Det kan være alt, lige fra en cykel til et tandhjul eller noget helt tredje.

Hvad gør jeg, hvis jeg gerne vil bestille en vare, som ikke er på lager/ikke findes på webshoppen?
Du er naturligvis altid mere end velkommen til at kontakte os, enten på mail eller pr. telefon (eller ved at besøge vores fysiske butik i Lemvig). Vi sætter god service i højsædet, og vil gøre alt, hvad vi kan, for at skaffe dig den vare, du måtte ønske at købe.

Hvis du f.eks. kontakter os pr. telefon, fortæller vi dig, om vi har mulighed for at skaffe den vare, du ønsker, og så laver du en online-bestilling på følgende måde:

Gå ind på `Bestillingsenheder´ på vores hjemmeside, og klik på den grønne bjælke, hvor der står `Læg i kurv´. Når det er gjort, klikker du på `Gå til kurven´. Her kan du så tilrette antallet af bestillingsenheder. Hvis den vare, du ønsker at købe, f.eks. koster 200 kr., skal der stå `200´ i rubrikken `antal´.

Hvad skriver jeg i kommentarfeltet?
Kommentarfeltet er vigtigt, i denne sammenhæng. Bestillingsenheder må kun tilkøbes efter aftale med en medarbejder hos Cykler.dk. Det er derfor vigtigt, at du husker at skrive navnet på den medarbejder, du har været i kontakt med. I kommentarfeltet kan der f.eks. stå: ´Efter aftale med Anders lægger jeg en bestilling på to cykeldæk af det og det mærke og model´. Derefter udfylder du de øvrige felter med leveringsadresse, faktureringsadresse, kontaktoplysninger osv., ganske, som du ville gøre ved enhver anden online bestilling.

Hvordan betaler jeg, når jeg har købt bestillingsenheder?
Når du har angivet de nødvendige oplysninger, som beskrevet ovenfor, klikker du dig videre til `Betaling´, hvor du gennemfører betalingen, med mobilepay eller betalingskort, ganske som ved ethvert andet online køb.